Mine Is a Long and a Sad Tale
S1, E5: Alice takes Kate down the sad, winding road of her life in the days after the accident as Jacob and Sophie attempt to track them. Meanwhile, Mary has an argument with Catherine which sends her looking for Kate at Wayne Tower – but instead, she becomes unwelcome company for Luke.