Mini-Mogul
S1, E4: With Jeremiah out of town, Marty is forced to bring his son Roscoe to his next job in San Francisco; hoping for some quality time with his dad, Roscoe ends up spending it all with the Pod when Marty is forced to babysit Alex Katsnelson, the teenage CEO of a security software company. Meanwhile, Jeannie reacts to her recent engagement by having a tryst with Kurt, a tortured musician she randomly meets in a coffee house.