Mini Murray
S1, E3: Barry (Troy Gentile) wants money to buy an expensive pair of basketball shoes, so Murray (Jeff Garlin) hires him to work at his furniture store. When Beverly (Wendi McLendon-Covey) prohibits him from seeing a new horror movie, Adam (Sean Giambrone) goes behind her back.