Mining for Miners
시즌 1, 에피소드 1: In an effort to reopen the family gold mines, SJ and her daughters pool their savings and head to the family's land in Nome. The women begin work with a grizzled crew of miners in hope of striking it rich and keeping their family's legacy alive.