Minos
시즌 1, 에피소드 4: Hero, Oracle and Daedalus are captured by the Minoan troops and brought before King Minos and his daughter, Ariadne who subject them to sadistic torture. As life in Athens grows more dire, Medea arranges for a Dorian mercenary to go on a mission: sneak into the Minoan camp and against all odds, kidnap Hero.