Mint Condition
S1, E3: A couple discovers millions in gold coins buried in their yard, and the auction house execs pull out all the stops to win their account. Graham joins Brukner on a weekend getaway in his effort to land his account. Uzay (Hamza Haq) and Demir (Saad Siddiqui) arrange for a Russian mob boss to buy one of the antiquities, setting up Graham in the process.