Minute Changes
S3, E4: As Kiera works to free a college student caught in a police coverup of a Kent Statestyle incident, her perspective on police behavior is thrown into question. Carlos discovers Liber8's influence reaches right inside of VPD, as Betty is exposed. Alec meets resistance to his takeover of Piron, and secures an unlikely ally in Dillon.