Minutes aren't guaranteed
시즌 1, 에피소드 3: Jakhi finds himself in an unfamiliar system on a new team. He navigates this foreign environment leading up to the battle against his former squad. Eli has his mettle tested as he tries to carve out a role on the highly-skilled City Reapers.