Miracle Max
S2, E4: At Gulf Coast Veterinary Specialists, the top veterinarians in Texas treat Bonnie the Lab with a heart condition, a peacock with a severely damaged leg, Max the schnauzer with a 5-pound tumor in his abdomen and a cocker spaniel with hermaphroditism who needs gender reassignment surgery in order to live a healthy life.