God Friended Me Miracle On 123rd Street
S1, E13: Miles is shocked when the God Account sends him 76 simultaneous friend suggestions. Meanwhile, Ali moves in with Miles while her apartment is being fumigated; and Rakesh receives some surprising news at work.