Miracle On Dead Street
S2, E5: It’s the Huangs’ first Halloween in the suburbs and Louis is determined to turn their “dead” street into a prime destination for trick-or-treaters. And as Louis, Eddie, Emery, Evan and even Grandma Huang show off their elaborate costumes, Jessica has bigger plans – to protect her investment property from teenage pranksters.