Mirror, Mirror, On the Wall, Pt. 1
S5, E21: A fading mystery writer (Jean Simmons) who is jealous of Jessica's (Angela Lansbury) continued success becomes a prime murder suspect. Guest stars: Ken Howard, Shelley Fabares, David Hedison.