Mirror, Mirror, On the Wall, Pt. 2
S5, E22: After Seth Hazlett (William Windom) eats a poisoned apple meant for Jessica (Angela Lansbury), she intensifies her efforts to clear Eudora (Jean Simmons) by finding the real killer. Guest stars: Ken Howard, Shelley Fabares.