Mirror Mirror on the Wall
Сезон 1, серия 5: Lizzo sends her full glam team to work with the girls for the Stage Persona Event to see how the GRRRLS can stand out on stage. Lizzo wants to see each girl change their look and step out of their comfort zone while performing to "Truth Hurts", but when tensions in the house spill over to the stage, a truth is revealed to Lizzo and an unexpected decision takes all of the GRRRLS by surprise.