Mirror
S1, E18: Two opportunistic thieves plot to steal the Sword of Truth by using magic to disguise themselves as Richard and Kahlan. Meanwhile, the real Richard must battle a lethal Mord' Sith in order to free himself and Kahlan from the evil clutches of Darken Rahl's brutal D'Haran soldiers.