Misadventures in Babysitting
S3, E13: The constant beeping of a painter's lift drives a Colorado neighbor to distraction, as he threatens to sever the hydraulic cables with bolt cutter. In Georgia, a neighbor calls the police on a black babysitter, riding with two white kids in his car.