Misery Loves Company
S8, E4: When Debra and Ray become embroiled in an argument in front of Robert, he tells Ray that in order to find happiness with Debra, he needs to be more affectionate with her. When Ray decides to give it a shot and Debra rebuffs his advances, he becomes annoyed that he's even contemplated taking advice from Robert.