Misgivings
S4, E10: Acting on Clay Davis's advice, Burrell seeks to burnish his reputation by ordering the department to double the number of street arrests. The mandate does not sit well with McNulty, who sets his sights instead on cracking a string of church robberies. Later, Davis shows he can play both sides of the political fence by making Carcetti an offer with long-term benefits for both. As the weather turns cold, school officials turn up the heat in Prez's classroom, and make it clear to Colvin that there are no exceptions to certain rules. After being apprehended, interrogated and released, Kevin is advised by Bodie to come clean about the incident to Marlo. Betrayed again by Herc, Bubbles decides to get even with the unwitting help of a local minister. Busted by Carver, Namond spends the night in the precinct, then is released to Colvin's home, where he proves, surprisingly, an exemplary guest. Donut's latest joyride ends badly; Randy is stigmatized at school; Chris takes care of Michael's problem.