Missed Connections
시즌 4, 에피소드 7: Two off-duty patrol officers cause Billets more trouble than she needs while the protests heat up outside Hollywood Station. With a suspect in custody, the Task Force begins to wrap up the case, but Bosch remains unconvinced. Irving learns he’s being played and Honey Chandler makes a surprising discovery.