Missing Each Other
Сезон 1, серия 3: When Kotonoha first started dating Makoto, they did not mesh well together. Makoto's thoughts were all over the place thinking about Kotonoha. He saw Kotonoha in the train in a bad mood and tried to hug her but she refused. Hikaru, who is in the same class as Makoto, happened to see this.