Missing Half A Skull
S8, E4: Brandon’s life changed forever when surgeons removed a large piece of his skull. Harper’s rare condition means she makes skin 10 times faster. Rafi has embarked on an incredible journey from a devastating brain haemorrhage to a successful career.