Missing Means Murder
Сезон 1, серия 5: A man vanishes from a small Idaho town, leaving behind a trail of strange clues that stumps detectives and leads his neighbors to believe that a deadly imposter is living among them. When his body is found, the truth is more shocking than anyone imagined.