Missing Sock/ The Big Campout
시즌 1, 에피소드 3: THE BIG CAMPOUT. A sock makes a wonderful Mouse-sized sleeping bag. And if a mouse has a sleeping bag, then he’s sure to want to invite all of his friends for a campout! MISSING SOCK! When Oliver departs for to his softball game minus one sock, Mouse embarks on a surprise-filled crosstown journey.