Missing While Dying
S2, E22: Someone from Dhan’s past resurfaces looking for their missing wife, triggering Dhan’s trauma; meanwhile M&A mobilizes to track down one of their own as Gabi barters with her life. Heather’s actions lead to a bold declaration.