Missing While Hated
Сезон 2, серия 7: M&A investigates a potential hate crime when a non-binary activist disappears. Gabi’s recollection of memories from the past opens up old wounds. Trent hones in on Sir’s potential accomplice. Zeke crosses a dangerous line with the DCPD.