Missing While Haunted
시즌 2, 에피소드 8: Margaret’s struggle to suppress memories of Jaime’s disappearance triggers emotions she can’t ward off. M&A struggles to track down a mother with a mental illness who has vanished. Zeke’s agoraphobia is triggered by an unwanted guest.