Сезон 1, серия 11: When a young black man goes missing his family turns to M&A for help, but suspicions begin to swirl when he is implicated in the disappearance of a young white woman. Gabi digs in on her search for “Annie,” the girl she saw at the cabin window years ago. Sir reveals why he kidnapped teen Gabi.