Missing While Lonely
시즌 2, 에피소드 3: Betty Conley, an elderly widower engaged to a convicted murderer, disappears on the day of her wedding. Trent reveals chilling new findings surrounding the death of Sir’s mother. Meanwhile, Gabi baits Sir with a game of cat and mouse involving the case and navigates the fallout within her M&A family.