Missing While Scamming
S1, E9: The team springs into action when a social media influencer is kidnapped for ransom. As they search for clues in her life and negotiate a ransom, it becomes apparent the case is more complicated than anticipated. Lacy confronts Gabi about their faltering friendship and a sick Sir relives troubling moments from his past.