Missing While Witnessed
S2, E16: When an EMT is abducted in broad daylight, M&A’s investigation creates more questions than answers. Margaret reflects on her past behavior after Jamie disappeared. Trent makes a tough choice when Heather finds herself involved in a case close to M&A.