S1, E1: Earth has no idea what is going on at the Watcher's Next colony, but most of the experiments taking place are highly illegal. Misaki has been implanted with an illegal microchip that allows the person to project one's self and one's mind to wherever one desires. In this case, she has been projected into a fight that is happening inside of the quantum core.