Mississippi
S3, E6: In Mississippi, culture and history run as deep as its mighty river. Soar over landmarks where Civil Rights movements were waged, Civil War battles were lost and the Blues were born. The Magnolia State is also a land of seductive landscapes and endless creativity, giving us literary geniuses such as William Faulkner and Tennessee Williams, plus musical legends Muddy Waters and Elvis. Take flight on this journey over a land of hospitality, beauty and complexity.