Mitsuhide Akechi
S1, E6: After his capture of Mino, Saburou has an unexpected encounter with a man who helps Saburou and his men to promote Yoshiaki Ashikaga, and bring them all to Kyoto. Saburou's party visits the site of Nobunaga's assassination -- Honnoji.