Mmm, Fish. Yum.
S7, E3: Alan (series star JON CRYER) plays nursemaid to Judith's baby and her tipsy mother, Lenore (recurring guest star ANNIE POTTS). Meanwhile, Jake (series star ANGUS T. JONES) blackmails Charlie with an incriminating photo.