Mo’ Chinese Mo’ Problems
S5, E5: Jessica and Lewis are thrilled beyond belief when they discover that a Chinese family – Elaine, Julius and son, Horace – have moved into the neighborhood. Jessica immediately bonds with Elaine, who helps her solve an issue with the HOA, and Louis decides to introduce Julius to Marvin and hang out together. Meanwhile, when Evan goes door-to-door collecting information for the census bureau, Eddie and Emery come up with a plan to impersonate being census takers in order to find out when the owners of a pool are out of the house so they can sneak over and use it.