Model Behavior
S1, E6: Brenda, Kelly, Ryan and Harry confront Adrianna about her growing problems, but Adrianna denies being on drugs. When Debbie is given the opportunity to shoot a fashion show for Nylon magazine, Annie decides to use the fashion show as part of her class assignment on careers.