Model Behavior
S3, E5: Ryan's younger brother, Shane, needs Ryan's help convincing mom to le him go on a skate trip, but even Ryan doubts if he's ready to be on the road unsupervised. Meanwhile, Ryan meets a super cute model named Melissa.