Models, Muscles, and Milk Vans
Сезон 1, серия 1: A 1950s Divco milk van leaves appraiser Todd Wertman speechless. Addison inspects a highly customized 1953 Buick Roadmaster and a 1964 ambulance/hearse combo. A 1926 Model T has an amazing story to tell.