Modern Southern Charm
S1, E4: "50 shades of brown" sums up the Browns new home and these novice home owners are making changes ASAP. Design experts Nate Berkus and Jeremiah Brent stage an intervention to stop Chris and Meg from turning their dated first home into a DIY disaster!