MODERN TIMES
시즌 1, 에피소드 4: Valerian and Laureline join a group of emigrants en route to Peter, a planet known as the “Promised Land”. Unbeknownst to them, however, one of their newfound friends is a spy for Vlago, which seeks to take over Peter, while another has a bomb implanted in her forehead. With friends like these, indeed...