Modulation
S1, E20: Everyone returns to the Rainsworth manor after their scuffle with the Citizens of Baskerville. However, Oz, Gilbert, and Alice are still depressed over what happened at the Lutwidge Academy. Break and Sharon try to help by asking them what is on their minds, but they get much more than they bargained for...