Molly
S1, E5: In 2006, Tony and Emily continue to plead that the police investigate a suspected pedophile. Tony decides to take matters into his own hands, despite the consequences. In the present day, Tony and Julien retrace their steps in Paris to learn the whereabouts of someone who could have been connected to Oliver’s disappearance.