Mom of a Croc
S1, E1: Chris and Martin are determined to prove to Aviva that there's more to crocodiles than their reputation as scary brutes. They use an egg disguise, created by Aviva, to infiltrate a crocodile nest for an insider's look at the challenging journey of the infant crocs and their mom. Science Concept: Heat can be produced in many ways, and can move from one object to another by a process called conduction.