Moment of Truth
S1, E1: Although gifted with superhuman strength and unbreakable skin, Luke Cage prefers to keep a low-profile working at the neighborhood barbershop and as a dishwasher in a nightclub owned by the ruthless Cornell “Cottonmouth” Stokes. As an arms deal between Cottonmouth and another crime boss goes terribly awry, tensions rise in the streets of Harlem and Luke is forced to step in before more blood is spilled.