Mommy and Me
S1, E3: On his last day in Israel, Alex reveals his plan to bring his parents to America, and Loren's parents may not like it. Meanwhile, Loren meets up with a friend from her pre-baby life and tries to make new friends at a local "Mommy and Me" class.