Mommy Dearest
Сезон 3, серия 14: A horrible new predator creeps into Portland with its sight set on a young expectant couple who are close friends of Sgt. Wu (Reggie Lee). Nick (David Giuntoli) and Hank (Russell Hornsby) must figure out how to deal with Wu as the investigation escalates. Meanwhile, Adalind (Claire Coffee) prepares for a special delivery while her enemies are hot on her trail.