Mon cœur s'ouvre à ta voix
S1, E4: Sarah wants to sign up for an international lyrical singing contest, but Leonor thinks she's not ready for it yet; Leonor decides to reach out to her daughter, Jeannie, while she is in Brazil; Sarah finds a way to sign herself up for the contest.