Raising Hope Mongooses
S1, E17: When the Chance family visits a lawyer to prep their wills and assign guardianship for Hope, Burt’s feelings are hurt when Jimmy chooses Sabrina over him. Meanwhile, Sabrina feels overwhelmed by her new responsibility, and Maw Maw is convinced that mongooses are infesting the house.