Monkey Business
S2, E16: While babysitting for the new neighbors, Ivy convinces Teddy to try on some of the mom's earrings. Meanwhile, Gabe gives Bob a fake lottery ticket so that Bob will think he won and spend the money to take Gabe to Super Adventure Land.