Monkey Business
S3, E7: As her relationship with Logan blossoms, Johnson (Lizzy Caplan) agrees to help a zoo get its reluctant gorilla to mate. As Betty (Annaleigh Ashford) looks to the clinic sperm bank to get her girlfriend pregnant, Libby (Caitlin Fitzgerald) and Paul find solace at the apartment.